zondag 14 januari 2018

nog meer piraten

Zit ik net een digitale tekening te maken die in een beeld weergeeft wat er er ' in de achtergrond van het piratenthema' speelt ( een 'speelse bespiegeling op wat de afgelopen 24 uur mijn aandacht ving) :


Hoor ik .. net op het moment dat het poppetje op een zandstrand terecht is gekomen.....een lied op de radio spelen (wat ik niet kende) waarin me het woord 'pirate' opviel:

Uit Tiny Dancer van Elton John:

Blue jean baby, L.A. lady, seamstress for the band
Pretty eyed, pirate smile, you'll marry a music man
Ballerina, you must have seen her dancing in the sand
And now she's in me, always with me, tiny dancer in my hand

Ha, ha.... daar sta 'ik' dan: in realiteit gekleed in een blauwe spijkerbroek, virtueel in een piratenoutfit om een groep mensen op afstand te helpen om de samenlevings- 'band' te ontwikkelen....(waarbij ik er nadrukkelijk op aanstuur om de verbindingen in elkaar te zetten met 'lichtdraden' van hoge kwaliteit: licht-echt).. ha, ha

Pirate smile kwadraat!

Het voelt nogal als een aanwijzing, van de hand van de meester ( het 'toeval') dat ik 'goed' zat met de boodschap en speelsuggestie die ik vanmorgen, vergezeld van dit plaatje, verstuurde aan het 'piratenklasje'.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten